Älska fotografering & redigering ....

Jag är inne i en liten fotoperiod och det är så himla kul! Fotograferade Anna & Magnus bröllop i lördags - i regn - men det gick bra ändå! Hade bästa assistenten med mig och tur var väl det annars hade det nog blivit lite väl struligt! Här är några bilder jag redigerade (hälften va visst för stor så jag får fixa dom sen),men då jag har tjejerna denna vecka så fortsätter jag redigera nästa vecka! Så när jag är färdigredigerad och bilderna kommit till brudparet så lägger jag upp ett litet collage här.
 
 
 
 
 
Stiligaste assitenten i slips!!
 
 
 
Idag fick jag hem min första bakgrund som jag beställt och det ska bli kul att få fotografera olika porträtt mot den! Tindra fick agera fotomodell så att jag kunde se hur resultatet blev. Fotona är inte så genomtänkta, men bara så jag kan visa hur bakgrunden ser ut. Trist dock att den har vikmärken överallt. Försökte få bort dem med strykjärnet - men känns sådär att stryka plastmaterial samt att jag fick inte bort dem helt! Tanken är väl sen att kunna erbjuda andra personer porträttfotografering här hemma!
 
 
Ha det bäst & pöss på näsan!!!
 

Kommentera här: