Toaletten nere har fått en skönhetsbehandling!

Äntligen tog jag tag i toaletten nere och gjorde den lite mer mysig och snygg! Målade om de ljusblåa väggarna gråa, konstruerade en hylla att ha under tvättstället, gjorde om badrumsskåpet, bytte ut alla mässingkrokar till borstad aluminium, köpte en spegel och målade om, satt upp hyllplan (som för övrigt inte vart raka!)
 
Gick efter en färgpalett som tilltalade mig och som kunde matchas med toalettens golv. Bastudörren ska oXå behandlas och få en mörkare färg, samt listerna i taket. Men det tar jag sen!
 
Det har målats, slipats, borrats, sågats, skruvats, spikats och betsas .... å snyggt vart det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bara för att få en lite koll på hur toaletten såg ut förrut så kommer det några bilder här! :)
 
 
 
 
 
 
Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

skriven

så fint

2 Mojan:

skriven

Superduper fint, så roligt att du bara kan få till det så fint och rustigt/ruffigt.Gillar det <3 Pussen Mor

Kommentera här: