Oj vad projekt jag har!

Det är så himla roligt att hålla på med olika projekt till huset. Hittar så mycket inspiration på pinterest och i mina egna tankar!
 
Satt upp en tavellist vid soffan i vardagsrummet som jag placerat de tavlor jag har, de kommer säkert bytas ut så småningom. Men fint blev det - typ som pricken över i:et. Satt även upp en tavellist över trappen och knåpade ihop några tavlor med text och bild som fick pryda den sålänge. Perfekt när vi har fått en skrivare i huset - då är det bara att till att köra och vara kreativ.
 
Såg en bild på pinterest som jag vart väldigt inspirerad av - det var massor av olika tavelramar som var ommålade i samma kulör. Så igår köpte jag hem några olika från loppisar och målade om dem med en färg jag köpt på Panduro Hobby. Ska även måla en pall i den färgen. Dessa ting ska sedan pryda hallen på något sätt när den är klar. Vi får se hur det blir.
 
Vintage - matt furniture paint från Panduro
I väntan på hallen får ramarna stå här
Egendesignad tavla med ram från IKEA
Egen designad tavla med ram från IKEA
 
Nu ska jag ner till hallen och måla lite!
 
Ha det bäst & pöss på näsan!!!
 
 
 
 

Kommentera här: