Jag är förälskad ...

... i livet! Allt runt omkring mig är njutbart och varje stund är fantastisk! Tänk att livet har så mycket att erbjuda ... kärlek, upplevelser, naturen, känslor och stunder som inte går att beskriva mer än att de är underbara! Det finns så mycket skönhet runt mig. Jag är så tacksam!
 
Idag tog jag mig en liten promenad upp i skogen och fick så otroligt många intryck av härlighet .... jag njöt varje sekund!
 
Trappen upp från vår slänt leder rakt upp i skogen.
En tomte står och kikar in i vårt hus.
Lite väderbiten men naggande god.
Lilla myrstacken.
Jag följer stigen.
Hittar hjortron.
Snart e de mogna och då ska jag plocka dom.
Följer mina spår tillbaka på myren.
Trädkonst
Myren
Blåbär fanns det med.
Hittade några få mogna hjortron.
Mindfulness.
Undrar hur länge den legat där.
Hittade några delar av en bil vid bäcken.
Snygg färg måste jag medge, men lite väl malplacerad.
Några väldoftande vita blommor växte i rabatten, passade fint här inne.
 
Ha det bäst & pöss på näsan!!!
 

Kommentera här: