Borde ta upp det här med bloggandet .....

Ja, alltså tiden har väl inte räckt till!! Eller så har jag inte haft så mycket inspiration till att blogga heller.....
 
Men kanske att jag känner en viss gnista ändå - vi får väl se vart det bär.
 
Men just ikväll blir det inte så mycket skrivet :P Sitter och redigerar lite bilder jag tagit - så lite smakprov kan jag juh bjuda på :)
 
Har haft besök av familjen från Skåne för ett tag sedan .... passade på att ta lite bilder på Olivia, Bella & Johanna :)
 
 
 
 
 
Sedan har jag haft äran att fotografera en söt liten ettåring som jag fått följa med kameran några gånger under hans första år :)
 
 
 
 
Har visst träffat kärleken igen efter några år trevandes i singelträsket ;) Väldigt nice måste jag säga <3
 
 
 
 
Lite djuriskt har det oXå varit emellan åt .... men tjohoo så skoj :P
 
  
Varit en sväng i Turkiet med hjärtana mina ..... spännande värre att ge sig iväg ensam med dom <3
 
 
Finns hur mycket som helst att säga ..... men det tar vi senare! För nu blir det natten!!
 
Ha det bäst & pöss på näsan!!!
 
 
1 Mor:

skriven

Så härligt att du kommit igång igen. Pussen och ha en härlig onsdag. Mor och Far

Kommentera här: