Jaha .... då är julen slut...

....och granen den ska ut :D Hade planerat att städa ut julen och hann med det mesta - det enda som står kvar är granen - men den ska jag ta tag i snart!
 
Fick trevligt middagsbesök vilket inte är helt fel ..... bra där!!
 
Men nu har julstjärnorna i fönstren bytts ut mot andra blommor och hyacinterna på bordet mot tulpaner ♥
 

 
Har haft lite pyssel för mig i veckan och målat om ett litet bord som jag nu satt inne på toalettet för lite me avläggningsyta - det blev helt OK :D Här kommer lite instagrambilder....
 
 
 
Igår var jag en sväng på Birsta och fiXade lite grejjer .... köpte gipspluggar/skruvar, insynsskydd, HDMI-adapter, små förvaringslådor och tredje boken ut triologin "Femtio nyanser av ....."
 
 
Blev fiXarsugen på kvällskvisten igår och tog tag i att skruva upp elementet som lossnat från väggen på toa ... vem behöver en karl för sådant? :D Jag trodde jag behövde en så jag har gått och väntat på att det skulle fiXas - men sen tog jag tag i saken själv - för hur svårt kunde det vara? Inte speciellt egentligen - för jag hade juh äntligen (gipsplugg is tha shit) rätt grejjer hemma :D
 
Ha det bäst & pöss på näsan!!!

Kommentera här: