Lite snö på besök ....

Idag när jag kom hem möttes jag av en liten söt snögubbe som sötnötterna hade gjort ♥
 
 
Snö föll redan igår, men idag kom det mer. Jag måste verkligen köpa nya skor ... funderar starkt på ett par fodrade Converse ... men vi får se :D
 
 
Här hemma har vi myst på med god mat och fredagsmys i form av snacks. Gjorde en soppa som tjejerna älskade förra gången jag serverade den (tomatsoppa med kyckling och annat gott) .... dock var den inte lika populär idag - undrar om det var för att jag rev morötterna lite grövre .... hmmm.
 
Tv:n har bjudit på X-factor och vi har suttit och tjoat och hejat på våra favoriter ... men lillEbban orkade inte riktigt ända till slutet - så hon somnade i soffan under några kuddar. Tindra har inte somnat än - hon siter upp i sitt rum och pysslar med halloweengrejjer som ska användas på en häst som hon ska rida imorgon i en halloweenritt :D
 
 
Imorgon kommer dom .... mojjan, fajjan, syster & två gofisar till systerbarn ♥ Kommer bli såååå härligt med fullt ös i några dagar!!
 
Förresten ... städade upp lite i min "walk in closet" ... eller rättare sagt - lilla utrymmet under trappen ..... och insåg att några av mina sambosar som bor i väggar och tak gjort inbrott i en påse med fågelmat :S Å lämnat spår efter sig ... huvva ... det betyder att de är inne i huset oXå!! Jag skulle ha skaffat katt ändå!!
 
Ha det bäst & pöss på näsan!!!

Kommentera här: