Min mormor & morfar ....

... kom på ett litet besök idag. Måste passa på när vi inte är så långt ifrån varandra ♥
 
 
Barnen har badat som bara den, vi har myst på med mojjan & fajjan, jag har solat & nu sitter jag i soffan hemma hos min lillasyster i Åhus. Här stannar vi tills på tisdag .... innan det bär av mot Indal igen.
 
Tycker att jag var bäst idag som körde 25 minuter fel väg - som resulterade i 50 minuter eftersom jag var tvungen att köra tillbaka igen ..... så - missa INTE skylten mot Kalmar på E6 - det blir så mycket längre....
 
Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 Anonym:

skriven

Alltid lika roligt med barnbarnen här hemma. Vi har också gjort så roliga saker under tiden dem var här. Skoj att Din mormor och morfar kom hit på en liten grillning innan ni åkte vidare till Åhus. Sen kan man undra vart tar tiden vägen?? Pussen Mor

Kommentera här: