Stämningen fortsätter ...

... i lilla huset i Kävsta! Ikväll har vi klätt vår VITA gran ... mycket fint och stilrent om jag får säga det själv :P Har aldrig varit så tidig med att klä granen, men tjejerna är juh bara här tills på fredagmorgon och nästa gång det kommer hit, så åker vi ner till Skåne för att fira jul ♥ Så det fick helt enkelt bli ikväll!
 
 
Vi var även ut till Birsta, där tjejerna fick gå runt alldeles själv i en timme för att köpa lite julklappar ... himla spännande tyckte dom!
 
Nu ikväll har jag kört mitt elfte fitnessfightenpass och jag var inte helt rätt peppad då jag var bra trött efter jobb, Birsta, ståhej, klä granen och två inte helt friska barn. Men när väl passet var slut kändes det gött! Då avrundade jag kvällen med te och äpplebitar :D
 
 
Imorgon blir det VAB, då Tindra har ögoninflammation och Ebba mest troligt har bihåleinflammation - då hon klagat och gråtit om vartannat över att det gör ont under ögat mot näsan från det att vi var på Birsta till att hon somnade... stackare!!
 
Ha det bäst & pöss på näsan!!!
 
 

Kommentera här: