Myser med ljus ...

... gör vi här hemma :)


Mangan e sjukis & tjejerna sover ... har nyss värmt mig med lite god glögg :)

Imorse var det -19,5 grader ... brr säger jag! Lite varmare tack!!

Har hittat ett par slalompjäXor som passar mig & mina stooora vader ... vill ha - men 2499:- e mycket pengar :P


Salomon Charm 7 .... med tillräckligt vid läst - så att mina ben kom i utan att det blev blodstopp :)

Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 Mor:

skriven

Ser ju riktigt fina ut, priset är ju lite högt. Man kan ju alltid ha en önskelista till tomten med stöttning till inköp.. Pussen

2 Mor igen:

skriven

Synd om Magnus som blivet sjuk igen. Han får äta mycket vitaminer. Ja, fy så kallt det är vi har just nu 10 minus var ska denna vinter mer komma med.

Sundsvall hade rekord igår med -22 grader i november. Fina ljusdekorationer du har hittat. Mys med glöggen i kylan, hälsa från oss. Pussen

Kommentera här: