Har absolut....

....inget vettigt att säga - inte det minsta!!

Men jag har en hemlighet ..... har gått & blivit lite kär!! Det e' typ förbjudet - men vad tusan!! Ibland kan man inte hålla emot!!

Sedan 2 veckor har jag gått och suktat ... varit frestad ... velat ha!! Men det kommer kosta mig för mycket - och det vill jag inte!!

Idag var det extremt nära ... jag höll den i handen ... men ångrade mig!!

Som sagt - så e' det en hemlighet ....... men jag måste ändå visa så att ni förstår- att sånt här kan hända även den bästa;)


Ben & Jerrys glass ...... oooooo ..... e' så sugen!!! Men jag får inte ..... inte idag iallafall - kanske på lördag ;)

Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 Johanna:

skriven

Syster du är duktig som håller emot - det är ändå snart lördag :)



Puss

2 Anonym:

skriven

Är det kanske lördagsgodis...

3 Helena:

skriven

ja det där med kärlek är inte lätt...

jag blir oxå väldans lätt förälskad oxå men har desto svårare att hålla mig - fast som du skriver - de e snart lördag :p



du - snart är jag i S-vall i FLERA veckor - gissa om vi ska dejta då rå :D



KRAAAAM ! ! !

4 Mor:

skriven

Hoppas ni har haft en trevlig födelsedag för Magnus, vi firar han på vårt vis. Har varit nere hos Vet ikväll med Viska och allt verka bra. Fick utskrivet lite antibiotika om det skulle behövas. Just nu ligger hon och nannar i Olivias pyjamas tror att det är Tindras gamla med balettskor. Den ideén gav jag till Vetrinären hon blev jätte glad, så kan man slippa kragen. Mycket att förtälja om detta. Kramen från oss i Vellinge

Kommentera här: