Imorrn .... då ere Martin & jag :P

Jajjamen ..... så är det ;) Kommer bli himla skoj att gå på Ladies Night - tredje gången gillt :o) Har VIP-bord igen  - hoppas vi får lika guldläge som sist - precis nedanför scenrampen *ler*

Idag har jag jobbat en kort dag .....ända fram till kl. 13 ;) Sedan bar det av mot Timrå & provköra lite bilar - för vi måste införskaffa oss en ny bil - Passaten e inte den bästa längre ;) Så vi testkörde en Volvo V50 - 06 & den kändes ganska rätt - så vi får se vad det kan bli av det. Snygg var den .... hmmmm .... undrar vad jag ska ge den för namn isåfall :o)

Har även köpt presenter åt lilltjolantan Ebba - jisses - hon e' hela 5 år nu!! Tiden går såååååå snabbt ♥
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en kopp the... Jordgubbschampagne är smaken *ler* Inköpt idag på Kahls *mums*

Igår såg förresten maten ut så här.....



Kocken såg ut så här....





Nu är det daXs...

Ha det bäst & pöss på näsan!!

 

 

Kommentera här: