Jag kryper till korset ...

... men det var faktiskt för kallt för en promenad ikväll ... -23 grader e inge bra för blodcirkulationen i rumpan :P

Men jag har då situppat & armhävt mig *ler* Sen har jag storhandlat på Willys ... x 2 för jag glömde typ en tredje del :S

Nu ikväll har jag gjort tomtegröt till morgondagens frukost - dock är det rätt bra att stå kvar vid spisen när man ska koka upp mjölk under lock .... annars är det lätt hänt att hela spisen är täckt med kokt tjock mjölk som sakta rinner ner i ugnluckan och på golvet ..... Men men ... det löste sig och gröten smakar bra och luktar gott!! Länge leve hel kanel!!

Fick ett par grymt snygga jeans idag *ler* NIKITA Bluebird ... riktigt fina baggy jeans!! Beställde nog en storlek för stora ... för midjan var lite väl bekväm innan jag ens använt dem och det bådar inte gott för ett par sånna dyra jeans. Så jag ska se om jag kan få hem en storlek mindre - så jag kan testa - innan jag skickar tillbaka dem som inte passar :)

Tror vi på dom .....?? Jeansen alltså!

Imorgon e jag ledig .... och en vecka framåt - superduper härligt!!

Sen måste jag juh visa en liten bild på Ebbas semlor som vi gjorde i söndags *ler*

 

Ha det bäst & pöss på näsan!!!

1 Syster J:

skriven

Dom såg mycket mycket fina ut söta syster.

Och dom där bullarna hade jag gärna smakat på =)

2 Ninnie:

skriven

Jeansen tror vi absolut på! Fast en storlek mindre kanske vore bra, så de inte ramlar av senare... :P

Kram!

3 Mormor:

skriven

Ebba kan du skicka ner lite fastlagsbullar till morfar och mig, dom ser verkligen jätte goda ut. Nu hoppas vi att dina Vattkopper försvinner snabbt så du kan gå till Vitan eller vad det heter. Pussen till er alla i Indal GOTT NYTT ÅR från Mormor & Morfar. Nu ska Viska ut och kissa & Bajsa 5 minus ute.

Kommentera här: