NyfriZZad ....

Ja .. vad ska man säga ... grymt nöjd med slingorna..... klippningen helt OK .... ser i stort sett ut som vanligt efter ett frisörbesök *ler*








Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 Anonym:

skriven

Snygging!! Jag är så laddad inför Ersboda! PUSS!

2 Anonym:

skriven

Snygging!! Jag är så laddad inför Ersboda. Jag måste bara fixa till min frilla oxå ;) Puss!

3 Mojan:

skriven

Snyggt ser verkligen proffsigt utfört. Kramen från Mojan ha en trevlig Valborg och dans helg. Älskar er Puss ha koll på ögat!

Från en sorkfångare i Skåne, får se vad jag fått i fällan imorron sen åker ljudfällan ut, dyrt med odjur i trädgården..hahahha men sånt é livet.





4 Karolina:

skriven

Kul att namnen faller bort ibland .... men du .. Snygging själv (alltså Ankan ;) ... bara att fiXa frillan det - men du var juh nästan nyfiXad!!



Mojan .... örk för sorkar!!

5 Johanna:

skriven

Åhhh vad FINT! Vill med ha fin frissa..!!!!

Olivia kan gå nu :):)

Pusss

Kommentera här: