Mysiga advent ....

Imorse klev jag upp och gick raka vägen ner till källaren för att hämta upp alla adventsljusstakar & adventsstjärnor - sen var det bara till att hänga upp och sätta upp. När alla fönster var klara så satt jag & Magnus upp nya julgardiner - efter att jag fiXat och fållat dem :o) Så nu är det riktigt mysigt här hemma.

Tindra är just nu i stan på dans tillsammans med Amelia - sedan ska hon gå tillsammans med Amelia, Lena & Peter och titta på all julskyltning i stan. Så det blir roligt för de små.

Ebba är hemma och väntar på att Sigrid ska komma och hälsa på en sväng- hon tänker bjuda henne på lussebullar, pepparkakor & julmust *mums*

Sitter och funderar på vad jag ska göra för middag idag ..... kanske blir det fläskkotlett, sås & potatis.... eller ugnstekt falukorv med potatismos ..... hmmm..... vad tror ni?

Nu ska jag ner och se om jag hittar adventsljustaken som man sätter i fyra ljus ... måste juh tända det första idag nu när det är första advent och allt :)

Ha det bäst & pöss på näsan !!!

Tack för att du lyssna :o)



Köket


Köket


Vardagsrum


Vardagsrum


Vardagsrum


Ebbas rum


Tindras rum


Tindras rum


Sovrum
1 Johanna:

skriven

Gud så mysigt!!! Duktig....! Puss

2 gabriella:

skriven

tack för kommentaren! :)

3 Mor & Far:

skriven

Mysigt, bjuder du lussebullar om vi kommer in på en kopp kaffe...ler. Trevlig Första Advent.

Kommentera här: