Dagens tok.....

#1 Tindra hittar Magnus rakhyvel och rakar av sig  massor av hår på armen *oups*

#2 Ebba får tuggummi i håret - mamma får ta fram saxen & klippa *oups*

Annars har kvällen varit bra, fick massa god fika hos Peder & Anna ikväll .... Anna har viss hur mycket kakor som helst på ballkongen ;)

Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 lisa:

skriven

vilken fin header du har, och bloggen är jättebra också :D

2 Frida[fridaisfine]:

skriven

Nämen tack cutiepie! :)<3

3 Johanna:

skriven

Amen oj!! Tindra dååå!!! Jo dom ringde ikväll o sa att han fått kräksjukan..så det blir hos ngn annan på nyårsafton! suck Men men bara jag blir fin! Puss

4 Rebecca:

skriven

Tack! haha, det skulle jag me bra vilja veta! Guitarr Hero funkar bra som flyttlåda såhär i lågkonjan haha!

5 Spijon:

skriven

Hej!



Kul att du gillar min blogg! :) Ville bara tacka för alla fina kommentarer.



God fortsättning!

6 moa:

skriven

kolla gärna in mig blogg :)

jag skriver om mitt liv som fjorton åring som kämpar mot min skolas nedläggning, skriver mycekt också om min passion som är musik, böcker och filmer och ger gärna tips. skulle behöva lite fler besökare så jag uppskattar alla som vill följa mitt liv genom mina ord. :)

7 jennifer:

skriven

nämen ojj va tokigt de kan bli, har själv haft tuggumi i håret. vet hur hemskt de är.

8 Vellinge:

skriven

Men små tjejerna då va kan ni hitta på? Snart går vi in på nytt ÅR och då får vi vara snälla. Japp ta bort alla farliga saker som inte barn får röra. Vi har ingen snö här nere men en liten fin snöboll till Viska (nybadad och fönad, klippt och bara så söt). Puss och Kram Mojan & Far

9 Karin:

skriven

vad är det du vill ha hjälp med då?:)

10 Alina:

skriven

Fin blogg!!

11 Karin:

skriven

oj ingen aning om vad det kan vara för fel:( inte bra på sånt, lät konstigt!!

12 Anonym:

skriven

det har du rätt i hihi:)

13 Bea:

skriven

Gott nytt år till dig :)

14 Karin:

skriven

fungerar det idag?

Kommentera här: