Gästrummet börjar ta form ....

Ojojoj vad kul det är att fixa och dona! Nu är väggar, tak och fönster vita i gästrummet, golvet är lagt (drivved från Rusta) och det klarade jag göra alldeles själv - handy woman! Sedan har jag satt in sängarna, fiXat med sängbord - köpte två trälådor på IKEA som jag målade svartgrå. Dessa har jag skruvat upp på väggen. Har även gjort en sänggavel av golvbitar som vart över från hallen, och oj vad nöjd jag blev!
Matchande taklampor köpte jag på Dollarstore, tavlor som hängts upp med stora pappersklämmor köpt på Lagerhaus, små söta krukor från Buketten. Dörrknoppar på garderoberna köpte jag på H&M och sedan har IKEA gjort ett slående slag i inredningen. Håller även på att fiXa med sänglampor ... har bästa ideén.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Frågan är vad jag ska inreda den här delen med?
 
Köpte ett radiobord på Blocket som jag målade svart - vilket nu fått sin plats uppe i allrummet. Gillar kontrasten och formen. Lampan jag köpte på loppis är oXå himla snygg i sin form.
 
 
 
 
 
Helgens projekt blir att måla dörrar ... tjohoo!
 
Ha det bäst & pöss på näsan!!!
 
 

Kommentera här: