Snöat in mig på 50-tal :P

För ett tag sedan fick jag en inbjudan till Henke & Idas bröllop, som ska hållas i augusti ... det var inte en helt oväntad klädkod - utan 50's / rockabilly :) Såååå himla häftigt! Så jag började spinna på det direkt och upptäckte att jag faktiskt gillar den stilen! Så nu har jag köpt några klänningar, lite skor och accessoarer. Rätt som det är kanske jag kommer börja använda kläderna vid väl valda tillfällen. Vi får väl se om jag törs! :P
 
Idag svängde jag förbi Myrorna i Birsta och gjorde två fynd, då de hade 25 % rabatt på lite personligare kläder. Det vart en väst och en klänning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Får väl se när tillfälle ges att använda klänningen, västen ska jag ha imorgon! :)
 
Ha det bäst & pöss på näsan!!!
 
 
1 Ellen:

skriven

Nämen alltså 50-tal är ju så himla nice! Det är klart man diggar det och klänningen är verkligen så fin!

2 Maria:

skriven

Jåttesnyggt
Maria

3 Malin Ericson:

skriven

Åh vilken söt klänning! =)

Kommentera här: