Men ... vad är detta?

Helt galet dålig på att uppdatera ..... inte bra alltså! Skärpning kanske?
 
Jag har både varit här och så har jag varit där - men inspirationen att skriva har som inte funnits :)
 
Men nu är det sommar och allt bus väntar runt hörnet, något säger mig att det kommer bli en hejdundrande sommar!
 
Imorgon åker Tindra och ska hämta sin sommarhäst som hon ska ha hos farmor & farfar i 3 veckor - spännande. Ebba ska köra fyrhjuling hela sommaren har hon sagt och jag fick faktiskt prova den idag ..... passade även på att sola lite
 
 
Om två veckor är det daX för årets happening .... Öland!! Som jag längtar!! :)
 
Ha det bäst & pöss på näsan!!!
 
 
1 Mor & Far:

skriven

Du vet vad som gäller hjälm och benskydd och armskydd. Kramen <3 till er alla



2 Tindra:

skriven

Så¨duktig du e på att blogga.

3 Tessa:

skriven

Hej, jag hittade din blogg då jag såg en fin tapet som du har i hallen. vet du vad den fina tapeten du har i hallen heter? Den är grå med stora ljusa blommor. Ganska grafiskt mönster. Jag såg den i inlägg på din blogg i maj och juni 2010.
Du får gärna maila mig på [email protected]

Kommentera här: