Wåå vad hett...

Jajjamen .... 30 grader i skuggan .... det e inte dåligt *ler* Vad skönt med värme .....men jag föredrar 25 grader - då e det som bäst ;)

Idag är det visst mors dag .... men det missades av de berörda här hemma idag ... förrutom mig då - men men - jag överlever!!

Jag låg och solade 2 timmar i förmiddags - sen åkte jag & Ebba till stan för lite glassätning & bikinikshopping ( -till tjejerna) - träffade på lite trevligt folk där inne (typ Thomas, Emma, Pets ... och sist men inte minst Ninnie & Pippi) - men yaiks vad Ebba vart blyg (iallafall för en del;)) .... hmmm - vi måste nog busträna på det där!!

Tindra åkte med Amelia & Lena på cirkus Brazil Jack - vilket hon tyckte var himla skojs :o)

Sen kan lätt en bli två ..... Mowglis syrra Manda fick oXå flytta in till oss ..... man kan juh inte säga nej ;)


Har även tvättat två av mina sköna converse ..... jisses de blev juh rena ;) Nu är det bara de vita & röda som ska få sig en tvätt ... (för de bruna med rosa prickar e juh knappt använda så det e typ rena ;))!!


Tjohooo - rena ....
 

Ha det bäst & pöss på näsan!!! 
1 Ninnie:

skriven

Mer glass åt folket! :D

2 Mojan:

skriven

Ja, det är inte lätt att komma ihåg alla dessa mors dagar =)



Puss Mor.

Kommentera här: