Idag är det nyårsafton .....

.... och vi har nyss kommit hem från Högmans backe efter en massa pulkaåkning och korvgrillning. Sen vart det juh en del varm choklad med mörk rom toppat med vispgrädde, spetsad glögg & lite kaffekask ;)

Vi hade massa mys med grannarna på gatan och nu är vi inne & tar det lugnt - innan vi ska bege oss upp till Peder & Anna för att fira kvällen där - tillsammans med Maria & Thomas (och alla barn såklart :)

Jag kan väl säga som så att mina ben är iskalla .... måste skaffa mig ett par varmare skidbyXor eller helt enkelt köpa sånt här fluffigt Helly Hansen ställ :o)


Tindra i full fart ...

Magnus & Ebba

Thomas & Oliver

Peder .... glad


Tindra äter kaka


Korvgrillning


FikadaXs

Magnus & Peter (Lena tog fotot)


Jag...glad



Nu ska jag hoppa in i duschen & vackra mig lite :o)

Gott Nytt År till er alla ..... från mig ;)

Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 Marianne/Farmor:

skriven

Vilken härlig dag ni syns ha haft. Så fint väder har inte vi haft.

Vi från Edsele önskar er ett riktigt Gott Nytt avslut på denna dagen samt Ett Riktigt Gott Nytt År 2009

Kram på er alla där i Indal på Ljusstakevägen

2 Anonym:

skriven

Vilken härlig dag ni syns ha haft. Så fint väder har inte vi haft.

Vi från Edsele önskar er ett riktigt Gott Nytt avslut på denna dagen samt Ett Riktigt Gott Nytt År 2009

Kram på er alla där i Indal på Ljusstakevägen

3 Tesen:

skriven

Gott nytt pa er dar hemma!! Hoppas ni far en fantastisk afton!!

Kramen pa dig/er..

4 Johanna:

skriven

Så nu funkar det igen! Vad bra :) Hoppas ni hade en skön kväll, dagen ser ju underbar ut. Är lite avis på er... Puss på...

Kommentera här: