Snart då :D

Ja - jag vet ... jag e helt totalt jättedålig på att uppdatera min blogg - men jag har sååå många projekt - så jag hinner inte :P Men håll till godo - snart kommer det finnas tid igen :D

Vad gör jag då?

Förrutom att jag ska lägga mig tidigt och inte äta kvällsfika - så håller jag på att renovera ett litet sött hus som jag ska hyra ett tag :D Det är MYCKET jobb .... men det blir fint :D I huset städas det, målas det, tapetseras det, skruvar ihop möbler .... m.m :D Det tar sådan TID!! Å när jag inte gör det - så ska det jobbas, det ska mysas och busas med mina små hjärtan och ett hushåll ska skötas ... ojojoj - kanske inte låter som så mycket - men jag lovar - det är mycket!!

Men ni kan få lite bilder att njuta av :P


Mmm - sen har jag juh två söta raringar som oXå måste synas .... älskar ♥


Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 Mor:

skriven

Helt underbara bilder, bäst är töserna. Älskar er

Mor/Mormor

2 Ninnie:

skriven

Det blir verkligen jättefint! :)

Kommentera här: