Första advent *mys*

Då var det daX - första advent :) Mysigt & kallt och ljusen brinner! Magnus & tjejerna bakade goda saffransbullar igår - som passade perfekt till adventsfika..
Idag har vi gjort massor av saker .... Jag & Tindra åkte till Timrå ridstadion tidigt i morse - för att rida en timme. Vi hyrde varsin ridskolehäst (Linnie & Spotlight)- som vi mockade till, hämta in från hagen & sedan körde en timmes fritt pass i ridhuset med andra som också hyrt en häst. Det var roligt och svettigt - så imorgon och övermorgon lär jag ha ONT :P

När vi kom hem hade Magnus & Ebba flyttat in Tindras säng i Ebbas rum - samt möblerat om där - och Tindra fick en vanlig säng & ett nattduksbord som passar nu när hon är lite äldre.

Vi har hängt upp adventjulstjärnor & satt upp adventsljusstakar. Passade även på att åka in till Sundsvall och ta del av skyltsöndagen - trots - 15 grader *brrr* Blev en ganska snabb visit där - för vi frös riktigt mycket.


När vi kom hem passade vi på att fika lite gott - varm choklad till kidsen & glögg till mig & M och goda saffranbullar :)


Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 Johanna:

skriven

Åhhhh vad mysigt ni verkar ha haft det!

Önskar jag kunde få dela det med er...även om det har varit en familjedag;) Mys pys!



2 Mor:

skriven

Sådan härlig helg ni har haft det. Mysigt med hembakat och adventsstämning i huset. Mys på där uppe i kylan. Vi har minsann också ett riktigt fint vinterväder, så här har vi även fått den verkliga känslan av att julen snart står för dörren. Kramar och puss till er. Mor

3 Far:

skriven

Jag kan bara instämma med föregående kommentarer =)

Nu skall jag ut med Viska. (Som blir osynlig i allt det vita...)



Pussar o kramar till er alla!

Kommentera här: