Det blir juh sååå fint :)

Nu äre bara småpill kvar i hallen - och jag e bra nöjd :) Krokar, skoskåp & lampor är uppsatta - golvvärmen inkopplad - garderobens insida vitmålad :P Så snart e det daXs för garderobens insida att bli inredd :)










Var till Birsta igår & shoppade med Lars & Hampus - vilket var himla kuligt - det blev många inköp till Lars - och snacka om att brudarna kommer jaga honom ;) Själv köpte jag ett par otroligt snygga Levi's jeans - och jag kan bara skylla på Sabina & säga att det var henne förtjänst att det blev dom .... ;)










I torsdags hade jag en otroligt trevlig dag / kväll & natt tillsammans med mina mysiga arbetskamrater :) Vi hade en underbar avslutningsföreställning med barnen på jobb - som slutade med grillat & tårta. Vi fick superfina sommarpresenter i form av en Marimekkogrillvante & servetter i samma mönster, sedan fick vi även en goodybag av tre busiga familjer - innehållandes massa bra att ha inför en kväll i festens tecken :P

Jag tog såklart massvis med bilder - och tänkte ge er ett smakprov här - men det lär läggas upp fler sedan :)


Goodybag .... :)




Rosa bubbel & chokladcigg ....




















Mmm - det var en hyvens dag det .....

Nu ere inte långt kvar tills semestern kommer antågandes - med en superstart på Öland :)

Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 Mor & Far:

skriven

Vi säger SUPER DUPER VA NI ÄR DUKTIGA. Så himla fint och man kan ju inte tro det är samma hall. Ni får MVG på detta jobb. Pussen från Vellinge med en blå himmel oc just nu kl.20.10 19 rader i skuggan. Hörs av

2 Mor igen:

skriven

Detta tangentbord funkar inte h och g, man måste trycka jätte hårt. Därav stav felen. Pussen igen

3 Sabina:

skriven

Jag och kärleken måste nog åka och hälsa på...ser riktigt snyggt ut! =)



Och angående jeansen...fy fasen vad snygga, har ångest än! ;) Puss

4 Johanna:

skriven

Ser så fint ut hos er - ett helt nytt hus (hall)..

Vill följa med upp när m&f ska till er men jobbar ju =(

Huvudvärken sitter i än - tredje dagen nu. Så jobbigt.

Saknar er där uppe.

Kommentera här: