Tiden swishar bara förbi ..... S T O P !!

Mmm - helt galet ... det e lördag ... min tredje semester lördag av fyra ... HJÄLP!! Semestern är väl till att vila upp sig på eller?? Det har iallafall inte hunnits med :S Men men - jag klagar inte på det ... för jag har det bra :)

Har haft långtidsbesök av Sabina & Larsa i dagarna 4 .... bra & trevligt sällskap!! Har även en söt liten ponny vid namn Pärlan som ska tas hand om i en månad - vilket tar sina timmar per dag -men det är roligt!!

Men i vilket fall som helst så har veckan innehållt goda middagar, bad, bastu, god dricka, klippning, dans, shopping, film, ridning, slappning ...... o lite till :)

Imorgon ska vi hämta hem Ebba .. som varit hemma hos farmor & farfar i några dagar :)
































Ha det bäst & pöss på näsan!!!

1 Marianne:

skriven

Förtsår att det känns trist att semestern snart är slut. Men du har haft en händelserik sommar om man läser din blogg och tittar på dina foton. Du får gå tillbaka hit och titta o läsa när det blir trist i vinter, 700 bilder från Öland det blir över 3 foton att njuta av när det är jobbperiod och fram till 2011 års semester. Kram



2 Ninnie:

skriven

Åh så härligt! :D [får jag också komma och rida lite? :P]

3 Mor:

skriven

Japp det stämmer att det bara switchar iväg med dagarna. Jag trodde att vi skulle vara upp i norr vid detta laget men så är det inte. Vill ju upp och se allt som hänt hemma hos er och träffa Ramneåborna. Men det verkar inte bli av denna veckan, bilen lyser med sin frånvaro. Men ni har haft en härlig semester med mycket händelser både här nere och hemmavid. Kramen hälsa alla

Kommentera här: