Vilken show ...

... jag fick vara med om igår :) Blev inkallad som fotograf för årets final av Häresalonger i Indal :) Så jag kröp omkring på golvet och fota som en tok - sedan blev jag bjuden på julmat - som tack för besväret :P Det e grejjer det :) En riktigt rolig show - med otroligt många skratt!! Bilderna hittar ni på fejjen ;)


Vi firade lite jul här hemma med farmor & farfar & gammelfarmor - och tjejerna fick öppna lite julklappar :) Vi bjöd på helstekt fläskkotlett, potatis, god sås, brysselkål, rödkål & svart vinbärsgele. Till efterrätt blev det pepparkaks cheesecake :)


Idag har jag slått in massvis med julklappar - så en liten hög under granen börjas synas :) Tjejerna pimpade granen i torsdags - och de fick bestämma precis hur den skulle kläs ;)




Idag brinner fjärde ljuset .... snart ska vi julmysa med min familj *längtar*

Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 Mor:

skriven

Vilken fotograf du är, tur där finns sånna som du. Bra bilder och härligt folk i Häreborgen. Vi har typ samma snö som ni men inte lika mycket. Granen står så grann i stugan roligt att tjejerna fått pynta den, kan tänka mig att dom haft roligt fin är den. Så mysigt att farmor & farfar med mor varit och firat jul med er. Maten blev god kan jag tänka. Vi har varit och handlat det mesta till julbordet idag, igår var vi på Yngsjö rökeri och köpte ålen och lite roligt till julbordet. Ikväll har jag bakat goda kardemumma bullar med mandelmassa och russin även fina längder som är klippta som en fin vetelängd. Luktar nybakat i huset. Kramen Mor

Kommentera här: