Mmmmums ...

Igår kom Tindra & Amelia in och sa att de tänkte plocka äpple så att jag kunde göra en äpplepaj ..... det var precis som de läste mina tankar :) Sagt och gjort .... det doftade gott i flera timmar!!

 

Åkte till Sthlm i torsdag - för att studera på dans & cirkushögskolan där - verkligen kul! Passa även på att gå ett varv på drottninggatan & i gamla stan på jakt efter fina grejjer ... slutade med att jag köpte några glasunderlägg. På tåget hem fick jag en glädjande nyhet hemifrån Vellinge.... nu kan vi äntligen luta oss tillbaka och andas ut :) ♥

 

 

Nu ska jag hoppa i bilen för att åka mot Bollsta Bruk - Magnus & kidsen är redan iväg - men med bussen!! Ska ställa bussen hemma hos Madde & Thomas - och då ska jag passa på att inspektera deras nyinköpta hus - jag e verkligen nyfiken!! Kameran följer med.....

 

Ha det bäst & pöss på näsan!!

1 Mojan:

skriven

Ser verkligen mumsig ut, kan du skicka ner en bit till oss.. Jag trodde det var badkars grejs så tjejerna inte skulle glida i badkaret, oj va fel jag hade.Glasunderlägg så moderna så. Vi har tillbringat helgen i Åhus haft en trevlig helg och Oliva är på väg med grönt snor stackaren. Ha det bra för det har vi. Kramen från oss i Vellinge

Kommentera här: