Fick nyss reda på att min EOS 350d....

...e' på väg hem till mig igen *ler* Tjohoooo .... hoppas den kommer fram senaste imorgon - så jag kan testa mitt nya objektiv & ta mysiga foto i helgen på allt adventmys som ska fram :o)

Imorgon är det daX för julbord med mina arbetskamrater & respektive på ett mysigt ställe som heter Restaurang Lörudden - väldigt mycket inriktad på havets specialliteter & även vilt .... så det ska bli spännande :o)

E' nyfrissad idag ... tjohoooo .... blir väl några foto i helgen ;) Ser iofs ut som vanligt ...... hihi.

Nu ere natta!!

Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 Far & Mor:

skriven

Vi hoppas att den kommer hem till dig imorron, det blir via telefonen så ha den med dig hela dan. Skoj att ni ska på julbord, jag har kollat in deras sida och det verkar väldigt gott. Ät för far och mig med.. Pussen Älskar dig Mor & Far

2 Johannna lillasyster:

skriven

Tummen upp!! :)

Kommentera här: