Städat & fejat ....

... ända sedan jag kom hem ....alltså många timmar blir det och det är inte klart än!! Nedervåningen e' klar & mesta delen av övervåningen - men imorgon blir det dammsugning & moppning & köksfiX!!

För imorgon kväll landar dem - mor, far & Johanna & Olivia!! Då ska här vara fiiiint :o)

Blev hur trött som helst när jag satt mig ner *gäsp* Så det är en snabbdusch som gäller - sen blir det bedtajm!!


Örtgratinerad kycklingfilé med squashtagliatelle - dagens middag


Var hem till min arbetskamrat som fått en liten bebisFilip (5 veckor snart) idag ..... vilka ögon :o) Såååå söta små bebisar e'!!

Förresten - nån som sett mitt JET-kort?

Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 Far:

skriven

Hej gumman!



Ser fram emot o komma hem till erat Indal!!



Kanske kommer hem några kilo lättare med din goda mat =)



Oavsett vilket så är det ett tag sedan och verkligen längtar att få träffa er alla!!!



Kram från far din.

2 Johanna:

skriven

Åhhh idag gick Olivia upp klockan 6!

Hur ska det gå med flyget.. Hon kommer vara såååå trött! Men men, vi ses snart iaf ;)



PUSS PUSS

Kommentera här: