tis, ons, tor ..... avresa *ler*

Ja - alltså .... nu e det inte lång tid kvar :o) Öland here we come!!

Har varit lite trött de senaste dagarna - idag känns det som jag har lite feber, kli i halsen, ont i pannan & é ännu tröttare!! Men tur att jag kommer vara pigg som en lärka och frisk som en nötkärna imorgon!!

Har lagt in massa foto från midsommar på facebook - så kolla HÄR !!

Sen har jag idag avnjutit några bitar av detta .....


Marabou Sommar ..... mmmmm


Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 Johanna:

skriven

Mmm ja visst är det gott!

Mums!



Krya på dig - hoppas du inte blir sjuk..



Puss

2 Ninnie:

skriven

Hm, låter inte alls bra med förkylning så här nära inpå avresan... Skärpning! ;)

3 ankan:

skriven

Krya på dig stumpan! Det har börjat för mig oxå arg kliekli i halsen och tungt i bröstet. Men med vila ska det nog gå till sig. Annast så får jag dricka mig frisk när jag kommer till Lundegård. Hårt ska med hårt fördrivas ;)



pusspuss

4 Mor & Far:

skriven

Ni kommer ju att få toppen väder på dansen.. 25 till 28 grader så glöm inte att drick mycket (VATTEN). Kramen på dig och kör försiktigt. Vill även se lite bilder från Öland.

Kommentera här: