Jag är hääääääääär....

....hos min lillasyster, Olivia & Staffan i Åhus. Har nyss ätit frukost & druckit en kopp kaffe :o) Introducera även Blenders nya cd för Olivia .... hon gungade i takt till mosters förtjusning.

Idag blir det stranden eller en tur till stan (Krisitianstad).



Igår var vi hos min mormor & morfar & åt pannbiff, potatis & sås *mums* Ingen gör pannbiff som min mormor :o) Sen hade vi roligt med mormors peruk (som hon inte behöver använda mer) ;)

Mormor


Morfar


Far


Mor


Goo mat


Mormor




Morfar


Lika som bär ;)


Jag & Far - snygga som få ;)


Jag & Mor har samma frisyr ;) Modernt.....


Mor & Far går till samma frisör....


Fin fin i håret ;)



Var även en sväng och hälsade på Karin & Alba - Anna & Malin - massa skratt & massa snack :o)


Så här ser mest tvillingarna ut ;)


Anna snusar på Albas fot till Karins förtjusning


Jag & Malin


...ska kläckas den 21 augusti


Karins lilla Alba


Nu e' det daX att busa .....

Ha det bäst & pöss på näsan!!!

Kommentera här: