Frrrrredag ;) Mys & fint !!

Mmm - som sagt - fredag idag *skönt* Sitter här alldeles ensam i soffan - massa värmeljus är tända runt omkring :o)

Har nyss satt mig i soffan - för efter att tjejerna gått och lagt sig vid 2030 tiden - så gjorde jag lite snyggt i köket ;) 

Till middag blev det Kyckling Marengo - som jag serverade med jasminris & en frisk sallad med lite limone-touch!!

Tindra har tappat ännu en tand idag - så tandfeén får allt komma på besök inatt igen.

Själv så är jag trött, snorig & har hosta & ont i halsen ..... självömkan på hög nivå - lite synd om mig faktiskt!!

Magnus e' uppe i Edsele & hjälper Larz med någonting - typ skotertjafs!! Han kommer hem inatt nångång .... som det känns nu så ligger jag nog & sover då och drömmer söta drömmar.


Kyckling Marengo


Tindra har inga tänder kvar....ska vi äta majskolv imorgon tro?


Ebba - lik sin mor


Köket före ....


Köket efter






Mina egendesignade tavlor .... bra med tapetprover ;)

Panellängder- ICA Maxi (109:-)
Ljushållare -ICA Maxi (39:- x 2)
Löpare- ICA Maxi (79:-)
Krukor - BOOM! (49:- x 4)
Lampor - IKEA (79:- x 2)
Tavelramar - IKEA (99:-x 3)
Tavelmotiv - Tapetprover från en provpärm (gratis)

Nu är den delen ni sett foto på nästan klar - tänkte kanske köpa några stolsdynor oXå. Sedan ska jag fiXa till andra delen av köket ;)

Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 Mojan:

skriven

Super duper snyggt, duktig du är. Alltid roligt att förnya och få det fint. Puss

2 AnkanPankan:

skriven

FFS. UT MED FURUSKITEN !

Annars snyggt.

Men furu är till för att brännas. tyst.

Kommentera här: