Yes yes yes...

... va ute på en iskall promenad precis *brrr* Gick och tänkte på ditten o datten.... och kom att tänka på parfymerna jag betalade i slutet av november - som fortfarande inte kommit.... tänkte att nu var jag tvungen att höra av mig till säljaren i USA och fråga hur lång tid det skulle ta ... vet juh om att det kan ta tid med paket från USA - men en månad... :/ Iallafall - när jag kom gåendes så siktade jag vår brevlåda och ett paket stack upp - det bubblade till i magen och .... yes äntligen har parfymen kommit :o) Sedan fick jag två scarfs som jag oXå beställt ..... tjohooo!


CLEAN - Simply Soap

Nu ska jag ta och förberda morgondagens nyårsmat - potatisbakelser m. västerbottenost :o) Sen blir det till att städa och göra fint *ler*

Ha det bäst & pöss på näsan!!!

Kommentera här: