Klibbigt eller torrt?

Kan inte riktigt beskriva känslan i mina ögon just nu :o) Linserna börjar tappa fukten & det börjar vara segt att blinka:o) Så klibbigt eller torrt är juh frågan!!

Nyss betalt räkningarna .... ganska kul att se hur mycket pengar man får över varje gång :o) Önskar dock vara räkningsbefriad de närmasta 10 åren ..... weee vad mycket pengar jag haft då!! Var ansöker man om sånt?

Imorgon e det avslutning på Ånäsparken - Zlips ... men tror inte det blir någon dans för mig *snyft* Inte poppis att vara borta ännu en kväll denna veckan kanske? Tips & Trix i måndags, personalmöte idag .... vad tror ni om imorgon då?

Nä - här behövs storhandlas ... men det kan jag inte göra förrän Magnus kommit hem efter sin torsdagsträning vid 18 - 19 snåret....... för på fredag kommer inte M hem då det blir partaja på hans jobb - och jag & Tindra (Ebba får hänga med)ska åka ut till Timrå ridstadion för hennes första ridlektion. Gaaah .... har varit mycket denna vecka. Igår hade iofs varit en ypperlig handlingsdag - men då tränade Mangan först - sen hjälpte han Thomas med hans cheva hela kvällen..... Tur inte veckorna e så bokade i vanliga fall ... eller är dom det? ;)

Nu e det natta daXs .... e lite slut i lillhjärnan efter en jobbdag mellan 7.30 -21.15!!

Ha det bäst & pöss på näsan!!!
1 Johanna:

skriven

Åhhh ska Tindra börja rida! Vilken lycka för henne... O har M börjat träna??? Vad??? :)

Pussa flickorna från mig, älskar er!

2 Mor & Far:

skriven

Väldigt mycket att göra när båda två jobbar heltid, men ni får ju det att gå ihop ändå. Kul att Tindra ska få börja rida, du var ju själv helt häst tokig. Kul att Magnus börjat träna bra för musklerna men det har ju gjort innan med eller. Kan behövas med 2 små tjejer som snart är i tonåren..Tiden bara springer iväg, snart är man ju 1 år äldre själv..

Här är det varmt och soligt känns som utlandsvärme, ska ut och sätta mig i trädgården det är 20 grader ute och helt lugnt. Puss och kram saknar och älskar er. Puss Mor och Far

Kommentera här: