Sushi ... mmmmm så gott !!

Idag har jag gjort sushi .... ååå det e' så gott .... jag bara älskar det *ler*



Gott ... å det finns kvar *ler*


Mmmm - å lite öl på det ;)

Ja - dagarna har bestått av jobb, bus, sömn, kramar & massa vardagliga grejs !! Idag fick vi hjälp av alla småbrudar (Tindra, Ebba, Ida, Amelia & Johanna) att kratta ihop lite höstlöv från lönnen .... de kämpade på :)


Oj vad de jobbar !!!


Tindra & Amelia


Ida


Johanna


Johanna igen ...kämpar på med en spade !?! ;)


Ebba med ett stort löv ....


Sedan vart det kvällsfika - Amelia hade bränt hela knäet på brännässlor *aj*

Imorgon e' det lördag ... mysigt !! Då har jag bjudit hit Lena & Peter (å alla kids) på middag *ler* ... hmmm ... vad ska jag bjuda på? Har köpt färsk lax .... - måste hitta lite recept på nått smarrigt!!

Men nu e jag trött ..... å inte har jag fått nån promenad idag ... det märks direkt - humöret och energin påverkas riktigt mycket..... får ta igen det imorgon ... kanske en promenad mitt på dan .. å en senare.... mmmm ...då skulle kroppen må :)

Ha det bäst och pöss på näsan !!
1 Mor:

skriven

Ojojoj vad det såg smarigt ut, det får du bjuda på när vi kommer upp. Duktiga töser ni har som hjälper till med höstlöven. Här nere har dom inte ens blivet höstfärgade. Kramen från Vellinge

2 Johanna:

skriven

Ohhhh lyx mat! ge mig Snart syster - då ses vi! Olivia längtar!! Jag med :) Idag är det party här.. PUSS

Kommentera här: