Sköna söndag eller?

Jahapps ... då hade vi middagsbjudning här igår - vi bjöd på ungsbakad pestolax med solrosfrö med stekt potatis och en god sallad - till det bjöds det på vitt vin - Leva ..... Det var Lena, Peter, Emma, Amelia, Magnus, jag, Tindra & Ebba som smaskade i oss det. Sedan kom Anna, Peder, Tova, Johanna & Jonne och slöt upp tillsammans med oss :) Det blev en himla trevlig kväll runt bordet - dock vart det juh alldeles för mycket vin - så största delen av denna söndag har bestått av att sova :) Dock har det varit full rulle här hemma :)

I förmiddags kom Simon upp till oss, sedan kom Johanna, sedan kom Sigrid - Tindra har varit på kalas hos Adam - sedan har vi varit hemma hos Anna & Peder idag - fixat med dreamboxen och fikat lite :)

Vi har planer på att åka kryssning till Tallin - tillsammans med grannarna här på Ljusstakevägen (Lena, Peter, Anna, Peder, Åsa, Jonne, Tomas & Maria ......å vi plus våra barn - fast jag tror dock att jag och Magnus lämnar våra till farmor & farfar då) - tänkte väl boka in några dagar i december ... kan juh bli himla trevligt :)

Imorgon är det måndag igen - å jag ska till tandläkare och fixa till tanden som har gått sönder lite ...... ajajaj - blir nog dyrt :/


Peter & Lena


Peder & Anna


Jonne, Amelia, Johanna, Tova & Tindra


Jag drack lite vin ...


Magnus ....


Runt bordet ...

Lite söndagsbilder ....


Simon & Johanna spelar Dora i Tindras rum


Lite fika...


Tindra, Johanna & Simon

Ha det bäst och pöss på näsan !!!

Kommentera här: